ik reserveer keurig een boedelbak in Hilversum om op koningsdag een bed op te halen in Den Haag. Na een half uur proberen lukt het niet om het een richtingaanwijzer aan de gang te krijgen. Tig snoeren geprobeerd, heel aardig geholpen door de medewerker van de Esso.
Niet gelukt maar het bed moest gehaald worden. Dan maar de tandem asser die gelukkig niet gereserveerd was.
Moet ik 49 ipv 39 euro betalen. De medewerkers zowel bij het halen als bij het brengen gaven aan dat defecten regelmatig voorkomen maar konden niets aan de prijs doen. Ik moest bellen met Boedelbak. Gedaan maar helaas alleen de storingsdienst aan de telefoon. Kon niets doen. Belt u dinsdag v.a. 8.00 uur.
Ik ben nieuwsgierig. Wordt vervolgd.
Ton de Koning
Sterke punten
Prima te woord gestaan door Esso medwerkers.
Zwakke punten
spullen niet voor elkaar en stugge afhandeling klacht.