Ik snap niet waar iedereen die negatieve tijd vandaan haalt?
Het zou misschien niet iedereen goed bevallen maar vaak merk ik dat met mijn eigen werk dat de klant niet goed luistert en achteraf loopt te klagen.
Je hebt een contract waar de prijzen en regels opstaan en als je er niet mee eens bent moet je dat contract niet tekenen of om uitleg op dat punt vragen of het aangepast kan worden.
Zelf heb ik een bus gehuurd bij borent Amsterdam en ben daar zeer goed behandeld.
Telefonisch heb ik gereserveerd en vertelde me duidelijk dat ik 3 documenten mee moest nemen voor een auto.
1. rijbewijs
2. Paspoort
3. Adres legitimatie NIET ouder dan 30 dagen voor niet ouder dan die dagen werkt met duidelijk uitgelegd.
Het is misschien wel een beetje teveel gevraagd maar dat is hun beleid.
zodoende ik haal de bus op en betaal de borg per pin. 400 euro.
daarna werd en een schade ronde gelopen en was alles in orde.
na het gebruik heb ik de bus weer ingeleverd zonder enige problemen
geld werd ook inderdaad binnen 4 werkdagen terug gestort zoals ze mij vertelde.
Mijn ervaring is goed bij bo-rent en kom zeker terug!
Sterke punten
Klantvriendelijk (nemen de tijd voor je).
duidelijke uitleg.
Zwakke punten
Geen