Ik heb een stijger gehuurd voor een week. Kan belachelijk genoeg niet korter. Na 4 dagen heb ik hem op laten halen. Ik zou de borg op mijn rekening overgemaakt krijgen. Door een fout van hun kant kreeg ik het geld contant terug. Ik ben meteen naar de bank gegaan om het terug te storten op mijn rekening. Zit er 50 euro vals geld bij. Ik heb Bo-rent meteen op de hoogte gesteld. Meerdere keren bij ze geweest en meerdere keren kreeg ik te horen dat het geregeld zou worden. Toen ik definitief bericht kreeg van de bank dat het vals was en geen geld terug kreeg ben ik weer naar het filiaal in Purmerend gegaan. Toen sloeg hun vriendelijkheid om en krijg ik geen geld terug van ze. Naar lange tijd met de rayonleider in overleg kreeg ik 25 euro omdat het niet mijn schuld was. Bo-rent vergeet dat als hun hun werk goed hadden gedaan en zoals afgesproken de borg op mijn rekening hadden gestort, ik nu geen 25 euro tekort kom.
Schandalig dat ze hun klanten op laten draaien voor hun fouten!!! En geen verantwoording nemen!
Ze zijn mij als klant kwijt en ook zal ik niemand aanraden daar nog zaken te doen.
Sterke punten
Geen.
Zwakke punten
Onbetrouwbaar. Geven vals geld aan hun klanten. Laten hun klanten voor hun fouten opdraaien! Onvriendelijk. Ook mensen uit mijn omgeving die ik vertel van het Bo-rent gebeuren, spreken negatief over Bo-rent. Had ik dat maar vooraf geweten! Doe hier je voordeel mee, voor je beslist met wie je zaken gaat doen.
Bezoek Bo-rent Reviews over Bo-rent